torsdag 9. august 2012

nå er det bare en dag igjen til jeg og mamma setter kursjen mot Karmøy for å møte Gromgutten Ingo og han 4 søstere og en bror. vi vet ikke helt hvem av guttene som er Ingo det får vi vite når de ca er 6 uker. nå er de 5. men eva velger ut i fra persjonelighet så det er veldig bra.

Cleo har vært med på jobben i dag. det er ikke helt gøy å kjøre bil enda men det kommer seg. på jobben blir hun veldig godt tatt i mot. hun sovnet i armene på "tante Alfhild" og der lå hun godt. mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg ordnet det med laderen til gps'n som har gått i stykker. (sånn btw så ordnet det seg)

jeg må si vi gleder oss veldig til i mårra ikke akkuratt det at jeg skal kjøre 50mil, men det å møte Ingo. akkuratt samme føelsen som vi hadde når vi henta Cleo

 Cleo sitter i soffa'n etter en lang dag på med bilkjøring og kosing på jobben
men man kan aldri få nok kos. så Cleo tar gjærne imot kos fra Solveig

nå får vi se om jeg legger ut bilder av kullet i helgen eller om det kommer over helgen. kommer vel litt ann på internett og sånn.

jeg holder dere opptatert 

Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar